Languages

You are here

Galina G. Schepilova

Perception of Longreads by Digital Natives

Научные исследования: 
Выпуски: 

For citation: Anikina M.E., Ermoshkina T.A., Iskakov D.Z., Kobzev M.V. et al. (2016) Vospriyatie dlinnykh tekstov pokoleniem «tsifrovykh ostrovityan» [Perception of Longreads by Digital Natives]. Mediaskop 1. Available at: http://www.mediascope.ru/?q=node/2089

 The Internet Has Changed Journalism. And Us… (Book Review: Balmaeva S., Lukina M. (eds.) (2016) How New Media changed journalism (2012−2016). Yekaterinburg: Humanitarian Univ. Publ.

Научные исследования: 
Выпуски: 

(Book Review: Balmaeva S., Lukina M. (eds.) (2016) How New Media changed journalism (2012−2016). Yekaterinburg: Humanitarian Univ. Publ. Available at: http://newmedia2016.digital-books.ru/wp-content/uploads/2016/06/New-Media-2016.pdf)

Поведение пользователей Facebook: исследовательский проект

Научные исследования: 

The Behaviour of Facebook Users: Research Project

 

Щепилова Галина Германовна
доктор филолигических наук, доцент кафедры теории и экономики СМИ факультета журналистики МГУ имени М.В. Ломоносова, shgg@yandex.ru

Galina G. Schepilova
Doctor of philology, Associate Professor at the chair of media theory and economics, Faculty of Journalism, Lomonosov Moscow State University, shgg@yandex.ru

 

Функциональный подход к изучению рекламы в СМИ

Научные исследования: 
Выпуски: 

Functional Approach to Studying Advertising in the Mass Media

 

Щепилова Галина Германовна
кандидат филологических наук, доцент кафедры теории и экономики СМИ факультета журналистики МГУ имени М.В. Ломоносова, schepilova.galina@smi.msu.ru

Galina G. Schepilova
PhD, Associate Professor at the chair of media theory and economics, Faculty of Journalism, Moscow State University, schepilova.galina@smi.msu.ru

 

Коллаж как основной жанр газетно-журнальной рекламы

Научные исследования: 
Выпуски: 

Collage as the Main Advertising Genre in Print Publications

 

Щепилова Галина Германовна
кандидат филологических наук, доцент кафедры теории и экономики СМИ факультета журналистики МГУ имени М.В. Ломоносова, schepilova.galina@smi.msu.ru

Galina G. Schepilova
PhD, Associate Professor at the chair of media theory and economics, Faculty of Journalism, Moscow State University, schepilova.galina@smi.msu.ru

 

Реклама в СМИ: принципы классификации

Научные исследования: 

Advertising in Mass Media: Principles of Classification

 

Критерии классификации радиорекламы

Научные исследования: 

Classification criteria of radio advertising

 

Реклама в СМИ: основные направления исследований

Научные исследования: 

Advertising in the media: main research trends

 

Щепилова Галина Германовна
кандидат филологических наук, доцент кафедры теории и экономики СМИ факультета журналистики МГУ имени М.В. Ломоносова, schepilova.galina@smi.msu.ru

Galina G. Schepilova
PhD, Associate Professor at the chair of media theory and economics, Faculty of Journalism, Moscow State University, schepilova.galina@smi.msu.ru

 

Subscribe to RSS - Galina G. Schepilova