Languages

You are here

Print Media

Hyperlocality as an essential feature of internal corporate media

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

For citation: Yudina E.Hyperlocality as an essential feature of internal corporate media // Mediascope. 2023.2. Available at: http://www.mediascope.ru/2808

 

Evgeniya Yu. Yudina

Dynamics of newsbreaks in media presentation of the problem of social orphanhood in 1990-2010

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

For citation: Nurilova P. Dynamics of newsbreaks in media presentation of the problem of social orphanhood in 1990-2010. // Mediascope. 2022. 1. Available at: http://www.mediascope.ru/2763

 

© Polina V. Nurilova

Russian children’s magazines as a factor of the young generation’s socialization in the digital media space

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

For citation: Makarenko E. Russian children`s magazines as a factor of the younger generation`s socialization in the digital media space // Mediascope. 2021. 3. Available at: http://www.mediascope.ru/2717

DOI: 10.30547/mediascope.3.2021.2

 

© Ekaterina Yu. Makarenko

The role of the press in shaping the media image of China (Based on Materials of "Rossiiskaya gazeta" and "Nezavisimaya gazeta")

Научные исследования: 
Выпуски: 
Authors: 

 

For citation: Lin' Fjej. Rol' pressy v formirovanii mediaobraza Kitaja (po materialam izdanij «Rossijskaja gazeta» i «Nezavisimaja gazeta») [The role of the press in shaping the media image of China (based on materials from Rossiyskaya Gazeta and Nezavisimaya Gazeta)] // Mediaskop. 2020. 4. Available at: http://www.mediascope.ru/2678

DOI: 10.30547/mediascope.4.2020.10

 

Use of Communication Capabilities of Internal Corporate Print Publications to Increase Staff Loyalty

Научные исследования: 
Выпуски: 
Authors: 

 

For citation: Volkova A.A. (2019) Ispol'zovanie kommunikatsionnykh vozmozhnostey vnutrikorporativnykh pechatnykh izdaniy dlya povysheniya loyal'nosti personala [Use of Communication Capabilities of Internal Corporate Print Publications to Increase Staff Loyalty]. Mediaskop 3. (in Russian). Available at: http://www.mediascope.ru/2565

DOI: 10.30547/mediascope.3.2019.4

 

Agenda-Setting in Governmental and Private Newspapers of Cities with Population over Million in Russia

Научные исследования: 
Выпуски: 

For citation: Novak A.A. (2018) Povestka dnya v gosudarstvennykh i chastnykh izdaniyakh gorodov-millionnikov [Agenda-Setting in Governmental and Private Newspapers of Cities with Population over Million in Russia]. Mediaskop1. (in Russian). Available at: http://www.mediascope.ru/2424

Ethnic Periodicals in the Media Structure of Privolzhsky Federal District

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

The development of the Women’s Press in Russia and Japan in the Early 20th Century

Научные исследования: 
Выпуски: 

 

Роль газет и журналов в повышении правовой культуры граждан России

Научные исследования: 

The role of Newspapers and Magazines in the Development of Legal Culture in Russia

 

Мартынкина Дарья Юрьевна
кандидат филологических наук, научный сотрудник кафедры истории и правового регулирования отечественных СМИ факультета журналистики МГУ имени М.В. Ломоносова, dmartin@inbox.ru

Daria Y. Martynkina
PhD in philology, Researcher at the chair of Russian Mass Media history and legal regulation, Faculty of Journalism, Moscow State University, dmartin@inbox.ru

 

Научно-просветительские издания как типологическая ниша

Научные исследования: 

Popular Science Publications as a Typological Niche

Колоев Александр Сергеевич
аспирант кафедры периодической печати факультета журналистики Санкт-Петербургского государственного университета, akoloev@bk.ru.

Aleksandr S. Koloev
PhD student at the chair of print journalism, Faculty of Journalism, Saint Petersburg State University, akoloev@bk.ru

Pages

Subscribe to RSS - Print Media