Print Media Television Radio Digital communications Media Economics Theory of Media and Mass Communication Media Sociology/Sociology of Media and Mass Communications Media & Law Media production technologies Foreign Mass Media Advertising and PR Media Convergence History of Mass Communication History of Literature and Journalism Media Stylistics Mass Media and Culture Journalism Education Scientific Reports Book review
Авторам От издателя электронного научного издания «Медиаскоп» № гос. регистрации 0420800082
Федеральное агентство по информационным технологиям (Росинформтехнологии)
Popularization of science on contemporary Russian television: ways to overcome the crisis
Non-informational aspects in the communicative strategies (based on the example of West Siberia city web-sites)
Crisis challenges: goals in advertising and PR
Русскоязычное радио как фактор межнационального общения и развития многонациональной культуры (на примере радиовещания республики Дагестан)
The role of trash aesthetics in forming the modern concept of TV documentaries
A sign-orientated approach to the study of photography
Сабунин Алексей Евгеньевич аспирант кафедры массовых коммуникаций Российского университета дружбы народов (РУДН), Sabunin@rodnik.ru
Alexey E. Sabunin Doctoral student, chair of mass communications, Russian university of friendship between people (RUDN), Sabunin@rodnik.ru
TV programme "VZGLYAD" in the historical perspective
Ходаковский Владимир Эдуардович аспирант кафедры телевидения и радиовещания факультета журналистики МГУ имени М.В. Ломоносова, pupuz@mail.ru
Vladimir E. Khodakovskiy Doctoral student, chair of TV and radio broadcasting, Faculty of Journalism, Moscow State University, pupuz@mail.ru
Feminization of the Internet: Trends and Forecasts